Комплексна реконструкція підстанції 220 кВ «Міжріченська»

Разработка проектно-сметной документации для нового строительства и реконструкции действующих энергетических объектов и гражданского строительства

Комплексна реконструкція підстанції 220 кВ «Міжріченська»

2017
220 кВ

Розташування об'єкта: Междуреченськ, Кемеровська область, РФ.

Замовник: ЗАТ «Енергомережапроект», м. Іркутськ.

Етапи проектування:

  • Ескізна проектна документація.
  • Робоча документація із проектування.

 

mezhdurech1mezhdurech2

                                                  

 

 

 

 

 

 

 

Техніко-економічні показники проекту

  • Площа ділянки, м222780.
  • Розподільний пристрій 220 кВ:

         - Типова схема №220-17 «Напівторна – три вимикачі на два приєднання» з трьома полуторними ланцюжками.
         - кількість приєднань, шт. - 1, в т.ч. 4 резервні.
         - Конструктивне виконання - КРУЕ.

  • Розподільний пристрій 110 кВ:

         - Нетипова схема «Дві робочі секціоновані вимикачами системи шин із підключенням двох трансформаторів через розвилку з                 вимикачів та двома шиносєднувальними вимикачами» (нетипова).
         - Кількість приєднань, шт. – 24, у т.ч. 4 резервні.
         - Конструктивне виконання – КРУЕ.

  • Розподільний пристрій 35 кВ:

         - Нетипова схема «Одна робоча секційована вимикачами система шин із підключенням третього трансформатора через                         розвилку з вимикачів, яка виконує функції секційного вимикача».
         - Кількість приєднань, шт. – 11, у т.ч. 4 резервні.
         - Конструктивне виконання – КРУ.

  • Розподільний пристрій 6 кВ:

         - Нетипова схема "Одна робоча секційована двома секційними вимикачами система шин".
         - Кількість приєднань – 24 шт., у т.ч. 6 резервних.
         - Конструктивне виконання – КРУ.

  • Силові автотрансформатори:

         - Номінальна напруга, кВ-220/110/6,
         - Одинична потужність, МВА-200,
         - Кількість, шт. - 3.
         - Кількість ступенів / межі регулювання напруги:
            на 220 кВ – 12/202,4-257,6 кВ,
            на 110 кВ - 12/106,5-135,5 кВ.

  • Силові трансформатори:

         - Номінальна напруга, кВ-110/35/6,
         - Поодинока потужність, МВА – 63,
         - Кількість, шт. - 3.
         - Кількість ступенів / межі регулювання напруги:
            на 110 кВ - 96,6-133,4 кВ;
            на 35 кВ – 12/36,6-40,4 кВ.

  • Засоби компенсації реактивної потужності:

         - Акумулятори статичних конденсаторів, кількість - 2 шт, одинична потужність - 25 Мвар.

Короткий опис основних рішень

ПС 220/110/35/6 кВ Міжріченська служить для перетворення та розподілення електричної енергії між споживачами Міжріченського району Кемеровської області.

Основним джерелом живлення ПС Міжріченська є Томь-Усинська ДРЕС встановленою потужністю 1272 МВт. Живлення здійснюється за дволанцюговою ПЛ 220 кВ Томь-Усинська ДРЕС – Міжріченська.

Окрім основного джерела живлення ПС Міжріченська має резервне джерело – дволанцюгові ПЛ 110 кВ Томь-Усинська ДРЕС – Мисковська та ПЛ 110 кВ Мисковська – Міжріченська.

Основними споживачами електроенергії є підприємства вуглевидобутку, залізниці, житлово-комунального господарства м. Міжріченська та Міжріченського району.

До існуючої ПС 220/110/35/6 кВ Міжріченська підключено такі споживчі підстанції:

на напрузі 110 кВ: Кар'єрна, Розпадська, Красногірська, Томусинська, Мисковська, Міжріченська-тягова;
на напрузі 35 кВ: Західна, Східна; на напрузі 6 кВ: Томусинського енергоуправління, заводу КПДС, заводу ТРМЗ ринку «Південний».

Враховуючи виділення в процесі реконструкції підстанції окремої ПЛ 220 кВ Междуреченська – Теба, ПС Междуреченська буде служити для забезпечення транзиту електроенергії на напрузі 220 кВ між Кузбаською та Хакаською енергосистемами: забезпечувати перетікання потужності, регулювати рівні напруги в сет22; брати участь у керуючих впливах системної протиаварійної автоматики.

Сумарна трансформаторна потужність ПС Міжріченська після завершення реконструкції становитиме 789 МВА (3 х 200 МВА + 3 х 63 МВА).

Початок будівництва – 2013 рік. Будівництво було заморожено у 2014 році.

Початок будівництва – у 2017 році.