Реконструкція ВРП 750 кВ, 330 кВ, 110 кВ, 35 кВ на ПС 750 кВ «Дніпровська», ПС 750 кВ «Запорізька», ПС 330 кВ «Харківська», ПС 330 кВ «Залютине».

Разработка проектно-сметной документации для нового строительства и реконструкции действующих энергетических объектов и гражданского строительства

Реконструкція ВРП 750 кВ, 330 кВ, 110 кВ, 35 кВ на ПС 750 кВ «Дніпровська», ПС 750 кВ «Запорізька», ПС 330 кВ «Харківська», ПС 330 кВ «Залютине».

750 кВ

Замовник
ДП "Національна енергетична компанія "Укренерго".
Стадії проектування:
- Техніко-економічне обґрунтування.
 

 ПС 750 кВ «Дніпровська».

 

psdneprovsk1psdneprovsk2

 

                                

 

 

 

 

 

 

                   

Місце розміщення об'єкта:
9-й км дороги «Вільногірськ - Щорськ»
м. Вільногірськ, Криничанський р-н, Дніпропетровська обл., Україна.  

 

Техніко-економічні показники проекту.

  • Загальна площа, м2 – 390000.
  • Вища номінальна напруга, кВ – 750.
  • Конструктивне виконання ПС і РП
    - Реконструкція ВРП 750 кВ, 330 кВ, 110 кВ, 35 кВ, 0,4 кВ.
    - Реконструкція пристроїв РЗА, СОПС, АСУТП.
  • ове будівництво:
    - Установка нової АБ.
    - Камера перемикання засувок.
    - ЗРП-15,75 кВ №3.
    - Протирадіаційне укриття і т.д.
  • Тип схеми РП:
    - існуюча схема ВРП 750 кВ «Трансформатор-шини із приєднанням ліній через два вимикачі» (зберігається при реконструкції);
    - існуюча схема ВРП 330 кВ «полуторне» (зберігається при реконструкції).
  • Кількість ліній, що підключаються до підстанції, по кожному РП:
    - ВРП 750 кВ (три ПЛ 750 кВ);
    - ВРП 330 кВ (шість ПЛ 330 кВ).
  • Кількість і потужність силових трансформаторів і автотрансформаторів:
    - група автотрансформаторів 3АТ 3х333000 / 750/330 / 15,75 з ТПР (нова);
    - АТ 1 і АТ 2 3х333000 / 750/330 / 15,75 з ТПР (існуючі).

 

ПС 750 кВ «Запорізька».

 

pszaporozhsk1pszaporozhsk2

 

                     

 

 

 

 

 

 

                              

Місце розміщення об'єкта:
с. Значкове, Вільнянський р-н, Запорізька обл., Україна.  

 

Техніко-економічні показники проекту.

  • Загальна площа, м2 – 320000.
  • Вища номінальна напруга, кВ – 750.
  • Конструктивне виконання ПС і РП:
    - реконструкція ВРП 750 кВ, 330 кВ, 110 кВ, 35 кВ, 0,4 кВ;
    - реконструкція пристроїв РЗА, СОПС, АСУТП.
  • Нове будівництво:
    - установка нової АБ;
    - камера перемикання засувок;
    - ЗРП-15,75 кВ №3;
    - протирадіаційне укриття і т.д.
  • Тип схеми РП:
    - існуюча схема ВРП 750 кВ «Трансформатор-шини із приєднанням ліній через два вимикачі» (зберігається при реконструкції);
    - існуюча схема ВРП 330 кВ «полуторне» (зберігається при реконструкції).
  • Кількість ліній, що підключаються до підстанції, по кожному РП:
    - ВРП 750 кВ (три ПЛ 750 кВ);
    - ВРП 330 кВ (шість ПЛ 330 кВ).
  • Кількість і потужність силових трансформаторів і автотрансформаторів:
    - група автотрансформаторів 3АТ 3х333000 / 750/330 / 15,75 з ТПР (нова);
    - АТ 1 і АТ 2 3х333000 / 750/330 / 15,75 з ТПР (існуючі).

 

ПС 330 кВ «Залютине».

 

pszalutino1pszalutino2

 

                    

 

 

 

 

 

 

                               

Місце розміщення об'єкта:
вул. Полтавський шлях, 247 «Б», м. Харків, Україна.  

 

Техніко-економічні показники проекту.

  • Загальна площа, м2 – 83000.
  • Вища номінальна напруга, кВ – 330.
  • Конструктивне виконання ПС і РП:
    - реконструкція ВРП 330 кВ, 110 кВ, 35 кВ, 6 кВ, 0,4 кВ;
    - реконструкція пристроїв РЗА, СОПС, АСУТП.
  • Нове будівництво:
    - установка нової АБ;
    - камера перемикання засувок;
    - ЗРП-15,75 кВ №3;
    - протирадіаційне укриття і т.д.
  • Тип схеми РП з використанням КРПЕ 330 кВ та ВРП 110 кВ із застосуванням модульного обладнання:
    - існуюча схема ВРП 330 кВ «розширений чотирикутник»;
    - схема КРПЕ 330 кВ після реконструкції «полуторна схема»;
    - існуюча схема ВРП 110 кВ «дві робочі секціоновані вимикачами і обхідна система шин з двома обхідними і двома шиноз’єднувальними вимикачами»;
    - схема ВРП 110 кВ після реконструкції «дві системи шин» (без обхідної).
  • Кількість ліній, що підключаються до підстанції, по кожному РП:
    - ВРП 330 кВ (чотири ПЛ 330 кВ);
    - ВРП 110 кВ (16 ПЛ 110 кВ).
  • Кількість і потужність силових трансформаторів і автотрансформаторів:
    - 1АТ, 2АТ, 3АТ 330/110/35 200 МВА (існуючі).

 

ПС 330 кВ «Харківська».

 

psartema1psartema2

 

                  

 

 

 

 

 

 

                                 

Місце розміщення об'єкта:
вул. Ковтуна, 4, м. Харків, Україна.  

 

Техніко-економічні показники проекту.

  • Загальна площа, м2 – 49000.
  • Вища номінальна напруга, кВ – 330.
  • Конструктивне виконання ПС і РП:
    - реконструкція ВРУ 330 кВ, 110 кВ, 35 кВ, 6 кВ, 0,4 кВ.
    - реконструкція пристроїв РЗА, СОПС, АСУТП.
  • Нове будівництво:
    - КРПЕ 330 кВ;
    - ВРП 110 із застосуванням модульного обладнання (по типу PASS MO) .Тип схеми РП з використанням КРПЕ 330 кВ та ВРП 110 кВ із застосуванням модульного обладнання:
    - існуюча схема ВРП 330 кВ виконана по транзитній схемі, має два приєднання ПЛ 330 кВ і три приєднання АТ 330/110/35 кВ;
    - схема КРПЕ 330 кВ після реконструкції «дві робочі системи шин»;
    - існуюча схема ВРП 110 кВ «дві робочі секціоновані вимикачами і обхідна система»;
    - схема ВРП 110 кВ після реконструкції «дві системи шин» (без обхідної).

                                                 

Короткий опис основних рішень.

 

   Проект «Реконструкція відкритих розподільних пристроїв 750 кВ, 330 кВ, 110 кВ, 35 кВ на трансформаторних підстанціях ПС 750 кВ "Дніпровська", ПС 750 кВ "Запорізька", ПС330 кВ „Харківська”, ПС 330 кВ "Залютине" спрямований на реконструкцію терміново затребуваних підстанцій на сході України. Головні цілі цього проекту полягають в забезпеченні покриття пікових навантажень і споживання електроенергії в умовах погіршеного електропостачання (в результаті пошкоджень і часткової окупації східної України), забезпечення надійної роботи системи передачі електроенергії в цілому і Дніпровської та Північної енергетичних систем зокрема, а також підготовці до інтеграції об'єднаної енергетичної системи України з Європейською мережею операторів систем передачі електроенергії ( "ENTSO-E"). Одним з ключових обмежень є технічний стан підстанцій високої напруги, більшість з яких були побудовані в період з 50-х по 70-ті роки минулого століття. Знос елементів високовольтного обладнання, деякі з яких перевищили технічний термін своєї служби, може привести до загального зниження надійності та якості постачання і передачі електроенергії. Ремонт і технічне обслуговування підстанцій з кожним роком потребує додаткового фінансування, враховуючи, що обладнання морально застаріло і вимагає утримувати персонал, який здатний не тільки експлуатувати, але також виконувати поточні і капітальні ремонти. ДП "Національна енергетична компанія" Укренерго ", прагне вирішити ситуацію модернізації ліній електропередач на перспективу їх переходу до автоматизованого управління і мінімізації обслуговуючого персоналу.