Реконструкція ВРП 150, 35 кВ ПС 330 кВ «Дніпро-Донбас». Реконструкція ВРП 150 кВ і ЗРП 10 кВ ПС 330 кВ «Криворізька».

Разработка проектно-сметной документации для нового строительства и реконструкции действующих энергетических объектов и гражданского строительства

Реконструкція ВРП 150, 35 кВ ПС 330 кВ «Дніпро-Донбас». Реконструкція ВРП 150 кВ і ЗРП 10 кВ ПС 330 кВ «Криворізька».

330 кВ

Замовник
ДП "Національна енергетична компанія "Укренерго".
Стадії проектування:
- Техніко-економічне обґрунтування.
 

 ПС 330 кВ «Дніпро-Донбас».

 

dd1dd2

 

                                

 

 

 

 

 

 

                   

Місце розміщення об'єкта:
вул. Автодорожна, 3а, м. Запоріжжя, Україна

Техніко-економічні показники проекту.

  • Загальна площа, м2 – 45000.
  • Вища номінальна напруга, кВ – 330.
  • Конструктивне виконання ПС і РП:
    - реконструкція ВРП 150 кВ, 35 кВ;
    - реконструкція пристроїв РЗА, СОПС, АСУТП.
  • Нове будівництво:
    - установка нової АБ;
    - камера перемикання засувок;
    - ЗРП-15,75 кВ №3;
    - протирадіаційне укриття і т.д.
  • Тип схеми РП:
    - існуюча схема ВРП 150 кВ «Дві робочі секціоновані системи шин з обхідною» (зберігається при реконструкції).
  • Кількість ліній, що підключаються до підстанції, по кожному РП:
    - ВРП 150 кВ (14 ПЛ 150 кВ);
    - ВРП 35 кВ (12 ПЛ 35 кВ).
  • Кількість і потужність силових трансформаторів і автотрансформаторів:
    - лінійні трансформатори типу ЛТДН-63000/35 на АТ-3 і АТ-4 (нова).
    - АТ 2, АТ3 і АТ4 3х250000 / 330/150/35 з одним ЛТ2 (лінійним трансформатором) 63000/35 на АТ2 (існуючі).

 

ПС 330 кВ «Криворізька».

 

pskirovskaya1pskirovskaya2

 

             

 

 

 

 

 

 

                                      

Місце розміщення об'єкта:
вул. Бикова, 30, Кривий Ріг, Україна.  

 

Техніко-економічні показники проекту.

  • Загальна площа, м2 – 89000.
  • Вища номінальна напруга, кВ – 330.
  • Конструктивне виконання ПС і РП:
    - реконструкція ВРП 150 кВ, 10 кВ;
    - реконструкція пристроїв РЗА, СОПС, АСУТП.
  • Тип схеми РП:
    - існуюча схема ВРП 150 кВ «Дві робочі системи шин з обхідною»;
    Після реконструкції «дві робочі, секціоновані вимикачами, і обхідна система шин з двома обхідними і двома шиноз’єднувальними вимикачами».
  • Кількість ліній, що підключаються до підстанції, по кожному РП:
    - ВРП 150 кВ (14 ПЛ 150 кВ) .
  • Кількість і потужність силових автотрансформаторів:
    - АТ 1 і АТ 2 2х250000 / 150/10 (існуючі).
                                                

Короткий опис основних рішень.

 

Підстанція „Дніпро-Донбас” 330/150/35 кВ в даний час має 14 ліній з подвійною системою шин 150 кВ і обхідною системою шин. Заміна:
- Основне обладнання 150 кВ (із забезпеченням роз'єднувачів електроприводом головних і заземлюючих ножів).
- Основне обладнання 35 кВ.
- РЗА (релейний захист і автоматика).
- Обладнання електропостачання власних потреб.
- Трансформатори розподільної мережі 35/35 кВ, 63 MВA (нові, 2 приєднання).
- Забезпечення приєднання кожного автотрансформатора (AT) до ЗСШ 150 кВ.

Підстанція „Кіровська” (330/150/10 кВ). Заміна:
- Основного обладнання 150 кВ.
- РЗА (релейного захисту та автоматики).
- Обладнання електропостачання власних потреб.
- Струмообмежувальні реактори, під'єднані до РП СН (середньої напруги) поряд з кожним AT. І трансформаторів власних потреб, 1 MВA кожен.

   Дана реконструкція включає демонтаж і заміну РП ВН, за винятком недавно замінених (орієнтовно 7 високовольтних вимикачів 150 кВ, на елегазові з відповідними металевими конструкціями на нових фундаментах) і відповідноі кабельної продукції, кабелів управління і захистів, а також заміну пристроїв релейного захисту та автоматики ( РЗА) в будівлях, які повинні бути побудовані.
   Крім того, для підстанції „Дніпро-Донбас” розглядався варіант монтажу нових КРПЕ на рівні напруги 35 кВ, з метою визначення необхідного місця між ВРП 110 кВ і 35 кВ, забезпечуючи при цьому необхідне розташування розділених ВРП для кожного рівня напруг.
   При реконструкції даних підстанцій будуть застосовані нові концепції для визначення конфігурації даних підстанцій, що забезпечить можливість впровадження АСУТП (автоматичної системи управління технологічним процесом).
   Система електропостачання власних потреб повинна бути реконструйована і/або розширена на підстанції „Дніпро-Донбас”. Завдання полягає в додаванні двох дизель-генераторів з відповідним автоматичним включенням без перерви живлення, яке передбачене для їх установки (щит змінного струму 0,4 кВ з кабелем для під'єднання підготовлені).
   У випадку з ПС „Кіровська” („Криворізька”) система електропостачання власних потреб не може бути реконструйована і повинна бути замінена на абсолютно нову для забезпечення необхідної надійності подачі живлення змінного струму 0,4 кВ і постійного струму 220 В.